I'M AFRAID TO TELL YOU : PART 4

- Han får nog sova hos pappa, sa jag och tog en klunk av min Fresca.

tänk er lillkillens hud mörkare och håret mörkare. btw killen e landon från kids react på yt :)

Torsdagen kom snabbare än vad jag trodde. Ska bli grymt kul att få träffa Caitlins kompisar. Jag har känt Caitlin i tre år men endå aldrig träffat dom, så det var väl dags. Vad jag hade hört så hade Chaz grym humor och att Ryan var grymt snygg.

- Mamma, sa jag ta den båa eller gjöna ? frågade Jaden och jag kom tillbaka till verkligheten. Han hade plockat fram två t-shirtar. Den ena tshirten var randig i stora ränder i två olika gröna nyanser, den var lite genomskinlig också och den andra var blå med ett LA tryck.
- Ta den gröna så sparar vi den blåa till LA resan, eftersom det står LA, sa jag och satte mig på sängkanten och granskade Jaden medans han drog på tshirten. Han hade den gröna tshirten, mörkblåa jeans och sin svarta Atlanta keps vi köpt några dagar tidigare med Caitlin.
- Mamma, nä ska vi till mojfa ? frågade han och tog mina händer och började svänga runt med dom. 
- Snart älskling, jag ska bara fixa mig först sen så åker vi. Då tog hand ett hårade tag om min händer och försökte dra upp mig, men misslyckades totalt eftersom jag väger rätt mycket mer än honom. Han försökte igen, och för att vara snäll så ställde jag mig upp så han skulle tro att det var han.
- Wow Jaden, har du tränat? Du är ju sjukt stark ! sa jag och började gå till mitt rum. 
- Men du vet mamma, jag tänade igåj.. sa han stolt och gick som Chris brukar göra.

När jag bytt om - blev riktigt mörkblåa midjeshorts , en vit spetsblus och en grå kofta + ett flätat skärp- så åkte vi. Bilresan till pappa gick snabbare än vanligt och vi var framme på 5 minuter. Jag parkerade bilen på pappas uppfart och klev ur bilen. Jag gick runt och spände upp Jaden och då öppnades pappas dörr och han och min lillebror Landon kom ut. Min pappa är inte som alla andras. Han är tatuerad över armarna, bröstet och en del av ryggen. Han har en läpppiercing och lite skägg. Han är 36 men ser ut som 25. Just idag hade hanpå sin en vit tshirt och jeans med lite häng.

- Mojfa ! skrek Jaden och sprang till honom.
- Jaden ! skrek pappa tillbaka och fångade Jaden i en kram. Han snurrade runt Jaden och Jaden skrattade så all luft nästan tog slut. Jag gick emot Landon med ett leende och kramade om honom.
- Hej bror , sa jag och släppte honom.
- Hej sis, sa han tillbaka och skratta lite. Landon är 14 år och rätt populär hos tjejerna. Men han är tillsammans med en tjej som heter Tori så han bryr sig inte så mycket om dom.
- Hur går det med digoch Tori då ? frågade jag och han log när han hörde hennes namn.
- Går grymt faktiskt. Ett halvår imorgon. sa han och vi började gå in mot huset.
- Jaså ? Vad ska ni göra då ? frågade jag nyfiket och blev ganska exited.
- Haha , du är så nyfiken. Men jag ska bjuda henne på en resturang. sa han och vi satte oss i soffan.
- Det låter bra det.
- Juste, jag nämne dig i den senaste Kids React videon. sa han helt random.
- Aaw ! Sa du hur bra storasyster jag är ?
- Näe, jag sa bara att du skicka ett sms om att Osama var död..

SÅ FINALLY SÅ FICK NI NÅGOT !!!

btw, det är tråkigt nu i början,men det tar sig :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer:D

2011-07-20 @ 01:05:46
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Melina

Asbra! :)

2011-07-20 @ 09:50:08
Postat av: Maria

moremoremore (:

2011-07-22 @ 16:25:33
Postat av: Sarah Bieber Ehrndal

braa!:D

moremoremore, gör snabbare nu;)

pusspuss<3

2011-07-23 @ 23:40:19
URL: http://sarahehrndalz.blogg.se/
Postat av: Malin

bra snälla skriv mer

2011-07-24 @ 19:58:04
Postat av: Emma

Helt grymt!!:) fortsätt med denna historien den är absolut inte lik någon Annan novell vilket är posetivt:D kolla gärna in min novell Beautifulbieber.blogg.se

2011-07-25 @ 14:42:17
URL: http://beautifulbieber.blogg.se/
Postat av: hanna

grymt bra skriv mer snart:) kolla gärna in min novell blogg :)

2011-07-27 @ 10:52:16
URL: http://mrbieber.blogg.se/
Postat av: Madde

mer

2011-07-28 @ 03:42:01
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/
Postat av: elena

super duper bra

2011-07-28 @ 17:35:36
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Sara

försökte söka på kids react på youtube men hittade aldrig den med osama , kan du skicka en länk ? :)

2011-08-13 @ 20:33:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0