skulle bli glad om ni läste :)

Har inte skrivit på nästan två veckor, och jag är så hemskt ledsen. Men det är sommarlov och jag umgås med dom bästa människorna jag känner. Några går inte ens i min skola så jag kommer inte träffa dom så mycket i höst. Så jag vill ta vara på tiden så mycket som möjligt ! Men nu på måndag så åker tre av mina närmaste till Ukraina och ska dansa i två veckor, så då blir det nog bättre uppdatering. Men jag ska endå vara med min bästa bruursha :) Brother from another mother är de så man säger ? :) Hah nej men iallafall. Som ni förstår så kommer jag skriva nån gång i veckan :) Antagligen onsdag, för på måndag ska jag till stenö med Agnes, o sen blir det väl och vara med Blerim(brur) eller något. Ni bryr er inte om namnen men nu får ni dom ;)

Vi hörs till veckan. Älskar er !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0