I'M AFRAID TO TELL YOU : PART 3

- Är det kepsen du ska ha ? frågade jag Jaden och han nickade ivrigt. Okej då får du den, sa jag och han gjorde highfive med Caitlin. Jag skrattade lite men gick till kassan.


Efter två timmar av shopping var Jaden trött och hungrig, så vi bestämde oss för att äta och sen åka hem.
- Vart ska vi äta då ? frågade Caitlin när vi gick runt i Atlanta för att hitta något.
- Wendys kanske ? frågade jag och pekade mot en Wendys skylt som lyste i en stark röd och vit färg.
- Ah, vad tycker du Jaden ? frågade Caitlin Jaden och han nickade tröttsamt. Jag lyffte upp honom i min famn och vi gick mot Wendys. Vi ställde oss i kön som var rätt kort, för efter ungefär två minuter så var det våran tur.

- Vad ska ni ha då ? frågade kassörskan som såg rätt stressad ut. Caitlin vände sig mot oss och jag skakade på huvet.
- Jag kan betala åt mig och Jaden. sa jag bestämt och Caitlin suckade.
- Adriana, du betalar ju alltid åt mig, jag vill betala nu. sa hon envist men endå skämtsamt. Jag röck lite på axlarna men inte så mycket eftersom Jaden var i min famn.
- Jag vill ha en Single meny med en choklad frosty, sa Caitlin och vände sig sedan mot mig igen. Ni då ?
- Ehm.. En Barnbox med Cheeseburgare och pommes frites och en äppel jucie, och en Ceasar Chicken Wrap meny med Fresca, sa jag och kassörskan nickade medans hon gick och hämtade all mat. Nåra minuter senare så hade vi två brickor fulla med mat. Vi letade rätt på en plats och satte oss ner. Jag tog Jadens barnbox och öppnade den. Jag tog ut hans mat och såg att det låg en leksak längst ner. Jag tog upp den också och såg att det föreställde en hund som kunde dansa, rätt patetiskt.

- Jaden sötnos, ska du ha den här ? frågade jag och han vände sig mot mig granskade hunden och skakade på huvudet. Jag nickade och la tillbaka den i boxen.
- Så Adi, mina kompisar Chaz och Ryan ska komma hit på torsdag, började hon och tog en pommes och toppade i sin Frosty, vilket är det godaste som finns.
- Ah jag vet, du sa det förut, sa jag och tog en tugga av min wrap medans jag sneglade på Jaden.
- Jag tänkte ha en myskväll med dom två och oss två, hur blir det med Jaden ? frågade hon och tog några pommes till.
- Han får nog sova hos pappa, sa jag och tog en klunk av min Fresca.

Hej, förlååt för korta o några men ah..

Kommentarer
Postat av: Jussan (: <3

super bra! hoppas justin kommer in i bilden snart! (:

2011-07-06 @ 03:07:58
Postat av: sarah

bra!:D när kommer justin in novellen ?:)

upptadera fort till nästa!:p

2011-07-06 @ 17:03:55
URL: http://sarahehrndal.devote.se
Postat av: elena

super bra

2011-07-06 @ 23:24:09
URL: http://myjustinstorys.blogg.se/
Postat av: Johanna

mer :)

2011-07-09 @ 20:58:15
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: Madeleine

grumt! :)

2011-07-10 @ 02:12:32
URL: http://karinbeatrice.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0