I'M AFRAID TO TELL YOU : PART 4

- Juste, jag nämne dig i den senaste Kids React videon. sa han helt random.
- Aaw ! Sa du hur bra storasyster jag är ?
- Näe, jag sa bara att du skicka ett sms om att Osama var död..
______________________________________________________________________________________________

En timme senare så fick jag ett sms från Caitlin som sa att jag skulle hämta henne och åka mot flygplatsen.
- Hörni , jag måste gå nu. sa jag medans vi satt och fikade. Jag ställde mig upp och tog min kopp och ställde den på diskbänken . Jag gick fram till Jaden som satt och drack saft och kramade om honom.
- Sköt dig nu sötnos , så ses vi imorn !
- Ja mamma. sa han och flina. Jag kramade Landon och Pappa hejdå och sen gick jag ut mot bilen. Jag satte mig vid förarsätet och satte på säkerthetsbältet. Jag stoppade i nyckeln och vred om, tryckte ner foten på gasen och körde iväg.

En kvart senare så stog jag utanför Caitlins ENORMA hus. Jag granskade huset en gång och tutade sen med biltutan så hon skulle förstå att jag stog här ute. Dörren for upp och Caitlin kom ut joggandes. Hon hade på sig en mörk mörk brun shorts byxdress med ljusare detaljer, grymt fin, som vanligt. Hon öppnade bildörren och satte sig ner.
- Hey Adi. sa hon och satte på bältet.
- Hey Cait, sa jag och körde ut från hennes familjs parkeringplatser.

Caitlin bor rätt nära flygplatsen så vi kom dit snabbt. Jag parkerade bilen och sen gick vi ut och in mot terminalen dom skulle gå ut ur. Vi kom precis i tid, för dom gick ut ur terminalen när vi kom dit.
- CHAZZIE , BUTSY ! ropade Caitlin och sprang emot dom och kramade om båda samtidigt. Jag gick sakta emot dom och stannade nån meter ifrån. Caitlin vände på huvudet och jag hörde hur hon mummlade "Juste".
- Killar. Det här är Adriana Lynn , även min bästa vän. sa hon och presenterade mig. Killen med brunt hår som var under en gul keps sträckte fram handen och jag tog den.
- Chaz Somers, guden av humor. sa han självsäkert och den andra killen fnös, som då måste vara Ryan. Han sträckte fram handen också och jag skakade den också.
- Ryan Butler, sa han och log. Jag log tillbaka och sedan började vi gå mot bilen.

KORT FÖRLÅT..

Kommentarer
Postat av: Johanna

mer mer :)

2011-08-01 @ 21:05:16
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Postat av: sarah

meeeeeeeeeeeeraaa:D

2011-08-02 @ 01:19:35
Postat av: matilda

mer snäll!

den ä verkligen jätte bra!

2011-08-04 @ 21:06:24
Postat av: nayara

merrrrrrr

2011-08-04 @ 23:11:06
Postat av: nayara

merrrrrrrrrrrrrrrrr

2011-08-05 @ 21:02:32
Postat av: Anonym

mer mer mer mer mer och lite längre<3 owo

2011-08-11 @ 13:28:14
Postat av: daniella

skit bra vill ha mer mer mer :D <3

2011-08-25 @ 23:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0